The Earth.
The Space.
The Barbarians.
The Aesthetes.

Земля.
Космос.
Варвари.
Естети

Арт-програма на тему моди, естетики та освоєння космосу, підготовлений спільно культурними, освітніми, дизайн організаціями України.
Наша пропозиція сконцентруватись на людині та її середовищі.

Марс — як новий порожній простір.

Квіти — уособлюють людину, живі створіння, але дуже нетипові для нового середовища, тобто Марса (або в цілому космоса).

Ми даємо просту метафору. І візуалізуємо процес опанування людиною Космосу, як нового «чистого» середовища для себе. Це про несумісність в цілому, адже квіти не можуть рости без кисню, води і взагалі шанс на виживання мінімальний. Так само і середовище під загрозою від людини...

Але. Продукт, який є симбіозом людини і середовища може бути дуже неочікуваним та позитивним. Естетичним, з відсутністю утилітарної функції (як предмети мистецтва), але нести глибокий освітній характер і тонку естетику (повторюсь). Таким чином, ми пояснюємо, що людина може і здатна створювати, опосередковано використовуючи середовище, предмети мистецтва, які не є загрозою для майбутнього, а навпаки є будуванням цього майбутнього на естетичному рівні, тому що з цього і починається розвиток, прогрес і майбутнє стає теперішнім.
The Earth. The Space. The Barbarians. The Aesthetes.
Земля. Космос. Варвари. Естети

Короткий опис програми
Арт-проект на тему моди, естетики та освоєння космосу, підготовлений спільно культурними, освітніми, дизайн організаціями України.

Пріоритетне завдання, на розв'язання якого спрямовано програму
Підтримка представників креативних індустрій міста Дніпра.

Мета програми
Розвиток креативного підприємництва через спільну працю гравців культурних і креативних індустрій. А також — презентація результатів робіт дніпровських команд за межами міста, що сприяє підвищенню його культурної привабливості.

Автор програми
Дем'ян Дьяков

Співавтори програми
Аліна Гаєва і Каріна Гаєва, дизайнерки-модельєри
Олена Балаба і Оксана Штилюк, дизайнерки-флористи
Олена Чумакова, дизайнерка-фотограф

Строк реалізації програми
12 тижнів. 01 серпня - 10 листопада 2020
Економічний підхід. Проблема, яку вирішуємо. Обгрунтування. актуальність

На сьогодні креативні індустрії у Великобританії — це 77 млрд фунтів та 1,7 мільйона робочих місць. Разом з тим за даними EY, загалом в ЄС у креативному секторі працевлаштовано понад 7 мільйонів осіб.У кожного культурного чи творчого явища є дві іпостасі — змістова і прагматична.

Перша — про те, яку естетичну цінність, які сенси і повідомлення несе воно персонально для нас.

Друга — про технології, тобто канали доставки потрібної нам суті, та про те, скільки і чим нам прямо чи опосередковано доводиться за це платити.


У різний час різні діячі намагалися то одне, то інше поставити попереду "паротяга прогресу". Зрештою, втомилися і вигадали креативні індустрії — систему, в якій і творчість, і соціально-культурний аспект визнані однаково важливими.


Ось уже впродовж цілого останнього десятиліття креативна економіка, як констатує група експертів Світового економічного форуму в Давосі, розглядається як нова модель зростання, що передбачає відносно невеликі початкові інвестиції у "м'яку" інфраструктуру.


Soft infrastructure — це передусім інфраструктура знання або людський капітал: включно з інституціями, ідеями, культурними нормами, концептами і рішеннями.

Це те, що дозволяє не лише підтримувати роботу складних логістичних систем на кшталт аеропорту та виготовити будь яку тверду річ — від стільця до літака, — а й зробити ці речі надійними та менш витратними. Саме у цьому сенс роботи архітектора, дизайнера, винахідника, які належать до класичних прикладів креативних індустрій.

Нині найпотужнішим елементом інфраструктури знань стали Google, Apple, Facebook та інші інноваційні розробники. Вони ж є прикладами компаній з найвищою ринковою капіталізацією. Кардинальний поворот у бік капіталу знань демонструє дослідження Ocean Tomo LLC: частка нематеріальних активів у ринковій вартості компаній зросла з 17 % у 1975 році до 84 % у 2015.


Але як визначити де межа креативного сектора? Куди й у що інвестувати — принаймні свій час? А що обійти увагою?


Існує кілька визначень цього явища. Одним з еталонних вважається визначення Департаменту культури, медіа та спорту Великобританії: "Індустрії, що походять з індивідуальної творчості, навичок і талантів та мають потенціал до формування добробуту і створення робочих місць через генерування та використання інтелектуальної власності".

Попри вертикальний злет цифрових технологій, "майка лідера" на європейській креативній арені все ще за сектором візуальних мистецтв.

За версією EY, він об'єднує арт-ринок, музеї, дизайн, ремесла і сувенірну індустрію, що в цілому складає 1, 231 млн зайнятих осіб та 127 млрд євро сукупного прибутку щороку.Візуальне "крило" креативного сектора прикметне й тим, що саме тут найбільше маленьких підприємств, студій, галерей, майстерень, а також самозайнятих осіб, як-от художників і фотографів.Згаданому аспекту в ЄС приділяється особлива увага. Політики, що виробляються на рівні Брюсселя і Страсбурга, спрямовані на забезпечення розмаїття творчих проявів, відкритості, демократичності, інклюзивності творчої сфери через підтримку малих і мікропідприємств (SME).

Це зумовлено тим, що великі компанії, в яких працює по кількасот осіб, незрідка прагнуть до монополізації ринків, зокрема в рекламі, кінематографі, виробництві ігор, чим деформують культурний простір.Експорт ККI [Культурних і креативних індустрій] України невідомий — це також проблема.

Експорт ККI Дніпра невідомий — це також проблема.


Чи потрібно нам, щоб інтелектуальний і дизайнерський продукт дніпровських команд презентував місто Дніпро на міжнародному ринку?В умовах пандемії і чергової кризи 4 резидента дизайн організації Дніпра об'єднали сили, щоб кейс за кейсом показувати приклад, як креативне виробництво може працювати прямо зараз.

Перед вами — перший кейс и арт підхід від групи кількох дизайнерів і резиденцій міста.


Актуальність програми (проекту, заходу), на розв'язання якої проблеми його спрямовано


Ми звертаємо увагу на тонку проблему взаємодії людини і середовища. Показуємо людини не як варвара, а як естета при освоєнні нових просторів.

Чому Марс? Космос як ніколи близько до людей, і може, варто виховати людяність до того, як космічний туризм почнеться активно?


Заходи, які передбачено здійснити упродовж строку реалізації програми

Этапы проекта:

1. "Модні космічні аксесуари для перших поселенців"
1.1. робимо серію флористичних композицій
1.2. фотографуємо
1.3. робимо серію принтів
1.4. текстильний дизайн


2. "Марсіанські хроніки". Флористична фотосесія моделей в наших тканинах.
2.1. Концепція фотосету
2.2. Кастинг моделей
2.3. Підготовка дизайн-флористичних елементів
2.4. Поїздка в Кривий Ріг, фотосесія, відеозйомка
2.5. Обробка фотографій, монтаж короткого фільму про бекстейдж

3. Маркетинг і PR
3.1. UX. Айдентика. Лендінг проекту: розповідь в картинках поетапного досягнення результату. Потрібно бекстейдж відео та фотозйомка заздалегідь всіх етапів.
3.2. Готовий фотосет публікується в соц мережах.
3.3. Проводимо яскраву рекламну кампанію спільно з національними порталами по культурі і креативу.

*4. NASA, SpaceX і FireFly
4.1. Разом з FireFly ми даруємо тканини космонавтам і медійним персонам в космічній індустрії.
Серед персон: Ілон Маск — honoris causa, почесний доктор і член Лондонського Королівського товариства.
І Helen Sharman — єдина британська леді-космонавт, Doctor of Science в 11-ти британських університетах.
4.2. Зрозуміло, використовуючи у своїй PR кампанії ці подарунки.
4.3. Зрозуміло, подарувавши також тим, з ким FireFly вигідно підтримати відносини.
4.4. Так з'являються інфоприводи для британської, американської та української преси.
Iнформація про досвід реалізації проектів протягом останніх двох років

Ga.Eva. Аліна Гаєва і Каріна Гаєва
2017 р (вересень) – Гран-прі та 1 місце в номінації "Casual" IV міжнародного конкурсу молодих дизайнерів New Fashion Zone, колекція "Вабі-Сабі". (Київ, Україна)
2018 р (лютий) – Учасник показу Fall/Winter на Ukrainian Fashion Week 18-19 в категорії "New Name" (Київ, Україна)
2018 р (грудень) – Учасник Pop-Up store (Париж, Франція)
2019 р (березень) – Учасник презентації українських брендів в м. Магдебург (Магдебург, Німеччина)
Це з останнього, якщо ми говоримо про бренд GA.EVA

ArtHouse School. Олена Балаба і Оксана Штилюк
Події 2017-2019
1. Інсталяція "Діалог" — проєкт, який акцентував увагу присутніх на питанні ревіталізації старих будівель.
У місті багато історичних приміщень, які зберегли у своїх стінах історію та таємниці, але зараз стоять спустошені, чекаючи нового "життя" та гостей.
Також, сучасний світ змінив устрій життя людини сьогодення: все рідше й рідше ми збираємо гостей вдома на посиденьки та обговорення, цей своєрідний нетворкінг перемістився у публічні простори. Швидкість плину часу змінила планування житла, відійшли в минуле високі ганки, на яких можна сидіти та теревеніти з друзями, також, вже ріжко де зустрінеш високі стелі, які дають відчуття повітря, простору та горизонтів у приміщенні.
Природа теж змінила свою роль у житті людини: з одного боку, все більше й більше людей переходять на спосіби життя Slow life, sustainable living та recycling, а з іншого боку — винищують природні ресурси та тварин.
Проєкт "Діалог" — шанс задуматися про те, що творить простір життя людини, шанс знайти спільну мову між цивілізацією та природою, яка для багатьох залишається джерелом відновлення психоемоційного ресурсу та просто відпочинку, натхнення.
Також цей проєкт показав значимість флористичного мистецтва, як виду, що виникає на стику природнього та штучного.

2. Фестиваль "Природа емоцій" — проводився 18-19 травня у м. Дніпро. Метою заходу було відображення людських емоцій, як позитивних, так і негативних за допомогою флористичного декору, квітів, допоміжного матеріалу.
Вдала флористична композиція, яка подобається глядачеві та відвідувачу — це завжди, перш за все, про емоції та зміст. Техніка виходить тільки потім, коли людина відчуває відгук до композицій всередині себе.
Так, за допомогою квітів вдалося передати відчуття ненависті, натхнення, суму, радості...
Одна із найбільш оригінальних робіт — робота флористки Альони Тарім "Передчуття". У більшості людей вона викликала відчуття чогось нового, неочікуваного, пов'язаного із втіленням мрій та бажань. Цікавим було порушення правил традиційної флористики у виконанні таких флористичних композицій. Таким чином, кожен відвідувач міг відчути, що саме для нього значить та, чи інша емоція, які почуття виникають всередині, які трансформації вже відбулися, а які — ще тільки попереду.

12Kadrov. Олена Чумакова
«12 КАДРІВ» займається системним фотообразованіем в Дніпрі 8 років. Проводить навчання, створює середовище для професійного зростання фотографів. Збирає навколо себе співтовариство фотографів і формує інформаційний простір для розвитку.
Близько 3500 початківців і досвідчених фотографів стали випускниками практичних курсів або відвідали проводяться школою заходи.
Події 2017-2019
Фотошкола «12 КАДРІВ» є ключовим організатором некомерційних заходів для фотографів в Дніпрі — форумів, тестів техніки, фотомарафон. І виступає локальним співорганізатором при проведенні подібних заходів лідерами фото індустрії — Canon і Nikon.

Cultural Hub. Дем'ян Ом Д'яков
_для гравців культурних і креативних iндустрі провели декілько професійних програм підвищення кваліфікації [від проектного менеджменту та UX дизайну до джазової музики, світової літератури та філософії].
_для малого і середнього бізнесу створили в Дніпрі за 2 останніх років понад 50 конференцій, форумів, круглих столів та майстер-класів.раніше для розвитку міської культури бізнесу за свій рахунок створювали в місті івенти з нашими партнерськими брендами, серед яких Canon Ukraine, TEDCity2.0, Pecha Kucha Nights Japan, Intel Ukraine, RadarTech, КУБ, Microsoft for Startups, Amazon Tech, Garage48, Google For Entrepreneurs.


Цільова аудиторія, на яку спрямовано програму

Представники креативних індустрій, в основному.
Географія: Україна, Німеччина, Польща, Голландія і Великобританія.

Випускники наших шкіл — професіонали-фрілансери і засновники компаній.

Серед читачів розсилок шкіл-організаторів проекту: професійні фотографи, фешн дизайнери, дизайнери-флористи, проектні менеджери, діджитал дизайнери, власники освітніх центрів, креативних хабів, бізнес шкіл, рекламних агентств, IT компаній.
Сукупне охоплення: 10-12000 читачів.

Додатково, опціонально: молоді науковці та фанати науки, в тому числі студенти i учасники космічних хакатонів, аерокосмічних фестивалів, а також співробітники корпорації Noosphere, FireFly, Noosphere Engineering School.
Сукупне охоплення: 120-150000 читачів.


Загальна сума кошторису витрат на здійснення програми
845 149,07 грн.

Яку частину коштів і з яких джерел очікується отримати для реалізації програми

Спів-автори та організатори проекту відмовляються від прибутку (додатково + 25% від вартості проекту).

За свій рахунок залучені консультанти, проведені дослідження і економічний аналіз ринку культурних і креативних індустрій, аналіз проблем і рішень під час кризи. (додатково + 10% від вартості проекту)

Для реалізації четвертого — міжнародного — етапу планується залучати спонсорські гроші від FireFly (додатково до + 50% від вартості проекту).

На 12 тижнів коворкінг для роботи проектної команди, маркетингової команди, діджитал дизайн команди + швейне виробництво, флористична майстерня, фотостудія, зал для кастингу моделей + комп'ютерна техніка, оргтехніка, інтернет для команд монтажу відео, звуку, фотографій надає Дем'ян Дьяков [Ом] в I Cultural Business Education Hub. На загальну суму 130000 грн.


При дослідженні проблеми і пошуку рішень використовувалися матеріали:

1. The World Economic Forum's Global Future Councils 2019 https://www.weforum.org/communities/global-future-councils/
2. UNESCO, Creative Industries – UNESCO Culture, UNESCO, retrieved 2009-11-24
3. Florida, Richard (2002), The Rise of the Creative Class. And How It's Transforming Work, Leisure and Everyday Life, Basic Books
4. The 'Ones to Watch' report, published at the Createch 2019 conference, part of London Technology Week. https://www.thecreativeindustries.co.uk/resources/strategy#
5. Sustainable urban development with culture being one of the main focuses by EU-Eastern Partnership Program
6. Contribution to improvement of infrastructure by EU-Eastern Partnership Program
7. Financial management and reporting 2019 by EASME Unit C.1 Finance European Commission
8. 20 Business Model Innovations for Sustainability by SustainAbility Ltd 3rd Floor 20–22 Bedford Row London WC1R 4EB
9. Nesta, Toolkit, Ukrainian version full book
10. EUROPEAN AGENDA FOR CULTURE, WORK PLAN FOR CULTURE, OPEN METHOD OF COORDINATION (OMC), WORKING GROUP OF EU MEMBER STATES' EXPERTS ON BETTER ACCESS TO AND WIDER PARTICIPATION IN CULTURE
11. Standards, Accreditation Schemes and Quality Management Systems for the Cultural Sector, White Paper, Written by Beth Ponte, EU's Cultural Diplomacy Platform
12. John Medina. 12 key principles of the brain. Book, pdf
13. ІНФОРМАЦІЙНИЙ БЮЛЕТЕНЬ ПРО РОЛЬ ІНДУСТРІЇ КУЛЬТУРИ І ТВОРЧОСТІ by EU-Eastern Partnership Program
14. Create Together, A Creative Industries Council strategy for Cross Industry Collaboration. The next 5 years.
15. Make the case for art and culture, Arts Council England, the national development agency for the arts in England.
16. Annual Review 2012-2020 Global Cities Institute, include some special research & reporting [see 17, 18].
17. Cairns, G, Ahmed, K, Mullett, J & Wright, G 2012, 'Scenario method and stakeholder engagement: critical reflections on a climate change scenarios case study', Technological Forecasting and Social Change, online, http://dx.doi.org/10.1016/j. techfore.2012.08.005.
18. Muenjohn, N, Armstrong, A & Hoare, L 2012, 'Leadership assessment: differences in a cross cultural setting', in Muenjohn, N (ed.), Organisational leadership: concepts, cases and research, Cengage Learning, Melbourne.
19. The Creative Industries Federation REPORT: THE PROJECTED ECONOMIC IMPACT OF COVID-19 ON THE UK CREATIVE INDUSTRIES June 17, 2020.
https://www.creativeindustriesfederation.com/publications/report-projected-economic-impact-covid-19-uk-creative-industries
20. Creative England. The cases for national and local policy to be developed in a way that helps creative people and businesses to grow and succeed. https://www.creativeengland.co.uk/policy-research/
21. Creative & Cultural Skills Knowledge centre by the UK National Skills Academy with supporting by ARTS COUNCIL ENGLAND, 2020 https://www.ccskills.org.uk/knowledge-centre
Програма була розроблена в жорстких умовах пандемії, в березні 2020 року, як відповідь креативних бізнесів на економічну і психологічну ситуацію в містах. Журі конкурсу "Культурна Столиця Дніпро" складу 2020 року одноголосно відмовилося підтримати програму, навіть не надавши коментарів.
Ми дбайливо зберігаємо концепт, і після трансформації плануємо реалізувати The Earth. The Space. The Barbarians. The Aesthetes в одному з пост-індустріальних міст США або Великобританії.

[c] 2020 Ukraine.

Made on
Tilda